Content

Τετάρτη, Οκτωβρίου 10, 2007

"half of it is innocent, the other half is wise"


...ή αλλιώς ευχούλα Νο 5


Δεκάλογος για έναν καλό χειμώνα

Οι δικές μου προτάσεις για ένα καλύτερο αύριο: Ένας μεγάλος έρωτας. Ένα παλτό του Ρομέο Τζίλι. Συναυλίες στο Ρόδον και Μπλουζ του Μισσισιπή. Να μπορείτε να είστε όχι μόνο κυρία, αλλά και Ευδοκία. Πρωινά με το Ρέκβιεμ του Μότσαρτ στο πικ απ, φορώντας μαύρη μεταξωτή ρόμπα και σατινένια γοβάκια. Κατανόηση για κάθε τί που δεν καταλαβαίνετε ( και να κάνω - λέει – εγώ πρώτη την αρχή).

Ουσιαστικές σχέσεις και ξεκαθάρισμα της ατζέντας σας. Ταξίδια, που δε θα ξοδέψετε μέσα στα πολυκαταστήματα, εκτός κι αν βρεθείτε έξω απ’ του Λίμπερτι.

Ένα χαμόγελο για κάθε καλημέρα σας και μια νυχιά για κάθε ηλίθιο, που θα τολμήσει να σας στεναχωρήσει.

Μια μεγάλη αυταπάτη, που θα σας εξαργυρώσει (με την έννοια της αποκατάστασης της αξίας του αργύρου).

Σας εύχομαι όλα αυτά και το πολλαπλάσιο τους, και πιο πολύ σας εύχομαι να είστε τόσο ευτυχισμένες, όσο είμαι κι εγώ.

Έρωτας και άλλες πολεμικές τέχνες - Μαλβίνα Κάραλη


υ.γ. i 'll give her melodies

4 σπόροι:

Άταντος ο Λυγξ says:
at: Τετάρτη, Οκτωβρίου 10, 2007 1:18:00 π.μ. είπε...

ώστε φτάσαμε στο "καλό χειμώνα" ;;!!

Παπαρούνα says:
at: Τετάρτη, Οκτωβρίου 10, 2007 12:24:00 μ.μ. είπε...

βρε συ είναι για να προετοιμαστείς..
κι ως το χειμώνα να μας γίνει πράξη η τελευταία φράση της..

ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΠΙΣΩ says:
at: Παρασκευή, Οκτωβρίου 12, 2007 4:14:00 π.μ. είπε...

ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ

Παπαρούνα says:
at: Σάββατο, Οκτωβρίου 13, 2007 1:04:00 π.μ. είπε...

την υγεια μας να χουμε.

Η φωτογραφία μου
Επέλεξα επίτηδες την οδό Μαυροματαίων, για να ξορκίζω την έκφραση "μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε"... Γ.Ξανθούλης
"ο σουρεαλισμός αποδεικνύει ότι το υπερπραγματικό είναι η ίδια η ανυπότακτη πραγματικότητα απαλλαγμένη από το κοινότοπο."
Μαλβίνα Κάραλη
____________________

"Μασάω λαίμαργα το καιρό
κι όλο σε περιμένω"

Γιάννης Κοντός

στο ψάξιμο

"Νύχτωσε πάλι
Η μέρα που ήταν να 'ρθει σήμερα τι απέγινε;"

Γιάννης Αγγελάκας
____________________

"Έχω ζήσει τόση πολύ βουβαμάρα εδώ μέσα, που για μένα τα γράμματα παίζανε το ρόλο συζήτησης. Μετά κατάφερα να κουβεντιάζω ολομόναχη."
Ιωάννα Καρυστιάνη
"Κανείς να μη μάθει πώς ζήσαμε,
κανείς να μην ξέρει από πού ερχόμαστε και, προπαντός,
κανείς να μη μάθει ποτέ πώς πεθάναμε."

Γιώργος Χειμωνάς
____________________

"Είναι η περίληψη
των σιωπών μου που εκρήγνυται και φέγγω ολόκληρη
όταν λυπάμαι"

Στέλλα Βλαχογιάννη
____________________

"Η οικογένειά μας έπασχε
από μιαν ανίατη ασθένεια:τις αναμνήσεις"

Μάνος Ελευθερίου

όλο το σώμα μου συρτάρια

"Ζήσαμε πάντοτε αλλού και μόνον όταν κάποιος μας αγαπήσει
ερχόμαστε για λίγο."

Τάσος Λειβαδίτης
____________________

"πιάνομαι γερά από
τον τρόπο μου που έχω να σαρώνομαι"

Κική Δημουλά
____________________

"Κάθε φορά που σώζεται κάποιος συναντάει το παιδικό εαυτό του με τρύπες σ' ολόκληρο
το σώμα"

Χρήστος Βακαλόπουλος




followers