Content

Τρίτη, Νοεμβρίου 01, 2005

"δεν αφήνει βότσαλα, σημάδια πια δεν βάζει"

Ο κρύος αέρας μού δαγκώνει τη μύτη και πιπιλά τα δάχτυλα. Με τραβά και με σέρνει να χωθώ ολόκληρη μέσα στο μπουφάν μου. Δε τα καταφέρνω. Τα χείλια σκάνε σαν πρώιμα τριαντάφυλλα και τα δόντια τανάλιες. Αλλά συνεχίζω να προχωράω. Παίζω κουτσό στις σκάλες τρώγοντας μανταρίνια. Θέαμα είμαστε αλλά γέλα.
Νοέμβρης και χτες ήταν Ιούλης. Για παπαρούνα μια χαρά κρατιέμαι. Συνεχίζω να προχωράω. Δυο-τρεις άνθρωποι με σπρώχνουν στα σινεμά, στους πεζόδρομους και στην εθνική. Ανταλλάζουμε καραμέλες. "Έχω μια φράουλα. Στη δίνω και θέλω το λεμόνι!". Τα μάτια των φίλων κλαίνε, απογοητεύονται, γελάνε μα το είναι σου είναι αβάσταχτα ασήμαντο. Τι να τους πεις όταν αλλάζουν τους σταθμούς τους στα ραδιόφωνα για πάρτη σου;
Συνεχίζουμε να προχωράμε.
"Ειναι αδυνατον πλεον να κοιμηθω.Ανεβαινω στην ταρατσα της πολυκατοικιας.Θελω να δω να χαραζει. Αν το λυκοφως ειναι για τους θεους, η αυγη ειναι για τους κοινους θνητους.Για μενα, για σενα, γι'αυτους που θα ξυπνησουν σε λιγο για να πανε στην δουλεια τους.Ενα απαλο γκρι χρωμα τυλιγει ολη την πολη.Κιτρινο φως στα παραθυρα των διαμερισματων.Σαν σε ταινια του Αντονιονι.Η αυρα κολαει πανω μου σαν μεμβρανη.Υγρασια.Στο βαθος, ενα αεροπλανο γλυστρα απαλα μεσα στον μισοφωτισμενο οριζοντα μεχρι που χανεται στους πισω λοφους.Η πολη ξυπναει και νιωθω να μου μιλαει.Ο δροσερος αερας, φερνει στ'αυτια μου ηχους απο τηλεορασεις που μολις ανοιξαν για τις πρωτες ειδησεις,το beat της μερας αρχιζει, κι'εγω χαμογελω χωρις να ξερω το γιατι ..η μαλλον ξερω.Νιωθω ομορφα,νιωθω αδειος απο τον εαυτο μου,νιωθω ελευθερος!Αραγε ποσο θα κρατησει..."
by Art Attack

(επειδή εσύ μπορεί να το σβήσεις, εγώ το αφήνω...:ρ)
Η φωτογραφία μου
Επέλεξα επίτηδες την οδό Μαυροματαίων, για να ξορκίζω την έκφραση "μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε"... Γ.Ξανθούλης
"ο σουρεαλισμός αποδεικνύει ότι το υπερπραγματικό είναι η ίδια η ανυπότακτη πραγματικότητα απαλλαγμένη από το κοινότοπο."
Μαλβίνα Κάραλη
____________________

"Μασάω λαίμαργα το καιρό
κι όλο σε περιμένω"

Γιάννης Κοντός

στο ψάξιμο

"Νύχτωσε πάλι
Η μέρα που ήταν να 'ρθει σήμερα τι απέγινε;"

Γιάννης Αγγελάκας
____________________

"Έχω ζήσει τόση πολύ βουβαμάρα εδώ μέσα, που για μένα τα γράμματα παίζανε το ρόλο συζήτησης. Μετά κατάφερα να κουβεντιάζω ολομόναχη."
Ιωάννα Καρυστιάνη
"Κανείς να μη μάθει πώς ζήσαμε,
κανείς να μην ξέρει από πού ερχόμαστε και, προπαντός,
κανείς να μη μάθει ποτέ πώς πεθάναμε."

Γιώργος Χειμωνάς
____________________

"Είναι η περίληψη
των σιωπών μου που εκρήγνυται και φέγγω ολόκληρη
όταν λυπάμαι"

Στέλλα Βλαχογιάννη
____________________

"Η οικογένειά μας έπασχε
από μιαν ανίατη ασθένεια:τις αναμνήσεις"

Μάνος Ελευθερίου

όλο το σώμα μου συρτάρια

"Ζήσαμε πάντοτε αλλού και μόνον όταν κάποιος μας αγαπήσει
ερχόμαστε για λίγο."

Τάσος Λειβαδίτης
____________________

"πιάνομαι γερά από
τον τρόπο μου που έχω να σαρώνομαι"

Κική Δημουλά
____________________

"Κάθε φορά που σώζεται κάποιος συναντάει το παιδικό εαυτό του με τρύπες σ' ολόκληρο
το σώμα"

Χρήστος Βακαλόπουλος




followers