Content

Σάββατο, Αυγούστου 27, 2005

Premier Amour


"...Αυτό που αγνοώ λιγότερο είναι οι πόνοι μου. Τους σκέφτομαι όλους, όλες τις ημέρες, στα γρήγορα, η σκέψη πάει τόσο γρήγορα, αλλά αυτοί δε προέρχονται όλοι από τη σκέψη. Ναι, υπάρχουν ώρες, κυρίως το απόγευμα, όπου αισθάνομαι συγκριτής, με τον τρόπο του Reinhald. Τί ισορροπία! Εξάλλου και τους πόνους μου λίγο τους ξέρω. Και αυτό μάλλον οφείλεται στο γεγονός ότι δεν είμαι μονάχα πόνος. Εδώ είναι το κόλπο. Τότε αυτοί ξεμακραίνουν, ή εγώ, μέχρι που με γεμίζουν κατάπληξη και θαυμασμό. Σπανίως, αλλά αυτό αρκεί. Δεν είναι και τόσο ηλίθια, η ζωή. Το να είσαι μονάχα πόνος, πόσο αυτό θα απλοποιούσε τα πράγματα! Να είσαι τελείως αξιοθρήνητος! Αυτό όμως θα 'ταν ανταγωνισμός, και μάλιστα αθέμιτος. Θα σας τους πω,πάντως, μια μέρα, εάν τους σκεφτώ και εάν το μπορέσω, τους αλλόκοτους πόνους μου, με λεπτομέρειες, καλοξεχωρίζοντάς τους για περισσότερη σαφήνεια. Θα σας πω γι' αυτούς της νιότης, γι' αυτούς της καρδιάς ή τους αισθηματικούς της ψυχής (πολύ όμορφοι, αυτοί της ψυχής) κι έπειτα του σώματος..."

Samuel Beckett
:)

11 σπόροι:

Ανώνυμος
at: Σάββατο, Αυγούστου 27, 2005 3:13:00 μ.μ. είπε...

Πονώ μαζί σου. Πίστεψέ με.

0comments says:
at: Σάββατο, Αυγούστου 27, 2005 7:17:00 μ.μ. είπε...

"when a feel good
a just feel good
when a feel bad
a feel better"

Aγνωστος bluesman

κοκκινοσκουφίτσα says:
at: Κυριακή, Αυγούστου 28, 2005 12:15:00 π.μ. είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
κοκκινοσκουφίτσα says:
at: Κυριακή, Αυγούστου 28, 2005 12:19:00 π.μ. είπε...

Όλα κοστίζουν κι όμως τί μ' αυτό;
Ότι σε πόνεσε,σε έκανε θεό.

-συνήθεις ύποπτοι-

το θείο τραγί says:
at: Κυριακή, Αυγούστου 28, 2005 9:45:00 μ.μ. είπε...

Πάντα θα μ' αρέσει να το διαβάζω και να το ξαναδιαβάζω.

Ανώνυμος
at: Τρίτη, Αυγούστου 30, 2005 2:58:00 μ.μ. είπε...

Άσχετο: Έχεις σκεφτεί να εμπλουτίσεις το profile σου, έτσι για να ξέρουν οι αναγνώστες κάτι παραπάνω για σένα? (είμαι περίεργος, το παραδέχομαι)

Παπαρούνα says:
at: Τρίτη, Αυγούστου 30, 2005 8:21:00 μ.μ. είπε...

#Κοσμικέ Δερβίση,η περιέργεια σκότωσε τη γάτα!Ίσως κάποια στιγμή να βάλω κάποια πράγματα στο προφίλ, αλλά δε νομίζω πως θα προσθέσει κάτι ουσιαστικό στο υπέροχο τίποτά μου.

#Σκορπίνα πρόσεξε μην γίνεις επίμονα επίπονη γιατί ίσως να χάσει την αξία του ο πόνος που σε μελώνει.

#Να 'στε καλά!

ViSta says:
at: Τρίτη, Αυγούστου 30, 2005 11:20:00 μ.μ. είπε...

...Και αυτό μάλλον οφείλεται στο γεγονός ότι δεν είμαι μονάχα πόνος...
...Δεν είναι και τόσο ηλίθια, η ζωή...

Πραγματικά υπεροχες ιδέες.

Ανώνυμος
at: Τετάρτη, Αυγούστου 31, 2005 9:01:00 μ.μ. είπε...

Όχι dervish, αλλά debris :) Θα περιμένω...

Παπαρούνα says:
at: Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 01, 2005 1:01:00 π.μ. είπε...

Αφού θα περιμένεις,δε μου λες και εσύ λίγα πράγματα για σένα;Τί σημαίνει debris;
Να ξέρω ποιος ρωτάει:ρ

Ανώνυμος
at: Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 01, 2005 6:55:00 μ.μ. είπε...

Όλο μαζί σημαίνει κοσμικά συντρίμμια. Να πω για μένα? Ααα δεν μπορώ ντρέπομαι. Περαστικός είμαι, είδα φως και μπήκα...

Η φωτογραφία μου
Επέλεξα επίτηδες την οδό Μαυροματαίων, για να ξορκίζω την έκφραση "μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε"... Γ.Ξανθούλης
"ο σουρεαλισμός αποδεικνύει ότι το υπερπραγματικό είναι η ίδια η ανυπότακτη πραγματικότητα απαλλαγμένη από το κοινότοπο."
Μαλβίνα Κάραλη
____________________

"Μασάω λαίμαργα το καιρό
κι όλο σε περιμένω"

Γιάννης Κοντός

στο ψάξιμο

"Νύχτωσε πάλι
Η μέρα που ήταν να 'ρθει σήμερα τι απέγινε;"

Γιάννης Αγγελάκας
____________________

"Έχω ζήσει τόση πολύ βουβαμάρα εδώ μέσα, που για μένα τα γράμματα παίζανε το ρόλο συζήτησης. Μετά κατάφερα να κουβεντιάζω ολομόναχη."
Ιωάννα Καρυστιάνη
"Κανείς να μη μάθει πώς ζήσαμε,
κανείς να μην ξέρει από πού ερχόμαστε και, προπαντός,
κανείς να μη μάθει ποτέ πώς πεθάναμε."

Γιώργος Χειμωνάς
____________________

"Είναι η περίληψη
των σιωπών μου που εκρήγνυται και φέγγω ολόκληρη
όταν λυπάμαι"

Στέλλα Βλαχογιάννη
____________________

"Η οικογένειά μας έπασχε
από μιαν ανίατη ασθένεια:τις αναμνήσεις"

Μάνος Ελευθερίου

όλο το σώμα μου συρτάρια

"Ζήσαμε πάντοτε αλλού και μόνον όταν κάποιος μας αγαπήσει
ερχόμαστε για λίγο."

Τάσος Λειβαδίτης
____________________

"πιάνομαι γερά από
τον τρόπο μου που έχω να σαρώνομαι"

Κική Δημουλά
____________________

"Κάθε φορά που σώζεται κάποιος συναντάει το παιδικό εαυτό του με τρύπες σ' ολόκληρο
το σώμα"

Χρήστος Βακαλόπουλος




followers