Content

Πέμπτη, Φεβρουαρίου 02, 2012

να μάθεις να μη μετανοιώνεις.

(foto: Daniel R Thompson)

Τελικά φτάνει μια στιγμή που κανείς αναρωτιέται "τί έχω κάνει;" και γι' αυτήν έφτασε εκείνη την ημέρα στο πρωϊνό, όταν η Άπλ, διαβάζοντας δυνατά το γράμμα, έφτασε σ' αυτήν την αναφορά στο φόρεμα λησμονώντας ότι δεν το ήθελε και ξέροντας μόνο ότι τώρα δε θα το φορούσε ποτέ, κουτρουβάλησε στα σκαλοπάτια μιας καινούργιας και μυστηριώδους οδύνης: τί έχω κάνει;
Η θάλασσα ρωτούσε το ίδιο, ζωηροί γλάροι επαναλάμβαναν τα λόγια της θάλασσας. Η ζωή, η περισσότερη, είναι τόσο βαρετή που δεν αξίζει να τη συζητάς, κι είναι βαρετή σ' όλες της ηλικίες. Όταν αλλάζουμε μάρκα τσιγάρων, μετακομίζουμε σε καινούργια γειτονιά, γινόμαστε συνδρομητές σε διαφορετική εφημερίδα, ερωτευόμαστε και ξε-ερωτευόμαστε, διαμαρτυρόμαστε με τρόπους επιφανειακούς και βαθιούς εναντίον της πεισματικά αδιάλυτης ανίας της καθημερινής ζωής. Ατυχώς, όλοι οι καθρέπτες είναι εξίσου επίβουλοι και, κάποια στιγμή σε κάθε περιπέτεια, καθρεπτίζουν το ίδιο κενόδοξο ανικανοποιήτο πρόσωπο, έτσι, όταν η Γκρέϊντι ρωτά "τί έχω κάνει;" στην πραγματικότητα εννοεί "τί κάνω;" όπως συμβαίνει συνήθως.

Καλοκαιρινό Ταξίδι - Τρούμαν Καπότε
Η φωτογραφία μου
Επέλεξα επίτηδες την οδό Μαυροματαίων, για να ξορκίζω την έκφραση "μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε"... Γ.Ξανθούλης
"ο σουρεαλισμός αποδεικνύει ότι το υπερπραγματικό είναι η ίδια η ανυπότακτη πραγματικότητα απαλλαγμένη από το κοινότοπο."
Μαλβίνα Κάραλη
____________________

"Μασάω λαίμαργα το καιρό
κι όλο σε περιμένω"

Γιάννης Κοντός

στο ψάξιμο

"Νύχτωσε πάλι
Η μέρα που ήταν να 'ρθει σήμερα τι απέγινε;"

Γιάννης Αγγελάκας
____________________

"Έχω ζήσει τόση πολύ βουβαμάρα εδώ μέσα, που για μένα τα γράμματα παίζανε το ρόλο συζήτησης. Μετά κατάφερα να κουβεντιάζω ολομόναχη."
Ιωάννα Καρυστιάνη
"Κανείς να μη μάθει πώς ζήσαμε,
κανείς να μην ξέρει από πού ερχόμαστε και, προπαντός,
κανείς να μη μάθει ποτέ πώς πεθάναμε."

Γιώργος Χειμωνάς
____________________

"Είναι η περίληψη
των σιωπών μου που εκρήγνυται και φέγγω ολόκληρη
όταν λυπάμαι"

Στέλλα Βλαχογιάννη
____________________

"Η οικογένειά μας έπασχε
από μιαν ανίατη ασθένεια:τις αναμνήσεις"

Μάνος Ελευθερίου

όλο το σώμα μου συρτάρια

"Ζήσαμε πάντοτε αλλού και μόνον όταν κάποιος μας αγαπήσει
ερχόμαστε για λίγο."

Τάσος Λειβαδίτης
____________________

"πιάνομαι γερά από
τον τρόπο μου που έχω να σαρώνομαι"

Κική Δημουλά
____________________

"Κάθε φορά που σώζεται κάποιος συναντάει το παιδικό εαυτό του με τρύπες σ' ολόκληρο
το σώμα"

Χρήστος Βακαλόπουλος




followers