Content

Δευτέρα, Ιανουαρίου 23, 2012

"Tonight I'm gonna bury that horse in the ground"

Ξυπνάω και τσιγάρο σφινώνεται στα χείλια. Καφές κι οι τέντες να σπαράζουν σα ψάρι όλη νύχτα. Ξεπέτα ύπνος σε μπουνάτσα. Αμετανόητος αέρας χτυπά πάνω στα τζάμια και φεύγει μελανιασμένος.

Από το σιντάκι με τα Ερωτικά της Μοσχολιού λείπει το "Σε θέλω". Η καψούρα στο ζενίθ: Λιμάρω τις γωνίες μου να σιάξουν στις καμπύλες σου. Καψούρα στο αταίριαστο που δεν το θες μα σου βγαίνει. Κανένα βιβλίο δεν απαγαδιάζει τούτο το αίσθημα.
Όλα έξω από μένα, ανοικεία, και πάνω στις λέξεις του, έκανα τους αναγραμματισμούς. Ρήματα συνηρημένα και το σ' αγαπώ στο δίπορτο. Τραμπαλίζομαι για να σκεφτώ γυναικεία. Καταλήγω μουγκό παιδί, ανύμπορο στα όπλα γοητείας. Φωνάζω τις φίλες μου και κλαίω.

Μήνες τώρα, ξεροσφύρι αυτή η καψούρα, φτηνό ουσιαστικό, αλλά με φόβο πλευρίζεται ο έρωτας πια. Πλάγιες κρούσεις, φτηνές λέξεις, μειώνω τα αισθήματα, καλύτερα έτσι, καλύτερα ο πόνος πιθανής απώλειας να κόβεται στη μέση. Στο κινητό αποθηκευμένη φωτογραφία μας. Τα μάτια σου, σίγουρος κατακτητής κι εγώ δίπλα σου απαστράπτουσα νύφη, γυναίκα σίγουρη. Μια τέλεια,σίγουρη, πρόβα σχέσης. Τ' αγγίγματά μας είπαν περισσότερα απ' τις χιλιοειπωμένες φράσεις.

Γιατί μπροστά σου ξέχασα τη γραμματική μου, μεταλλάχτηκα σε μια τεράστια κλειδαριά κι ακόμα δεν συνήλθα. Πας να ανοίξεις και το κλειδί σπάει. Ανοίγω το στόμα, βγάζω φθόγγους και εσύ αδιαφορείς.

Μοσχολιού και Βιτάλη, λοιπόν, playlist τούτης της γιορτής. Με λες μυστήρια, παράξενη, κάτι μας τραβάει, κάτι μας απωθεί. Μου βγαίνει η επίκριση όταν δεν σε εκτιμάω. Ρεύμα σε χτυπάει και παίζεις μ' άλλες. Έρχεσαι γόης μετά, κάτι με ρωτάς, κι αμέσως το ενδιαφέρον σου χάνεται. Aπόμακρη εγώ. Το ψάρι που σπαρταράει κρύβεται καλά.
Δεν έχω θέλω, κι ούτε σε θέλω, αλλά δεν μπορώ το μακριά σου. Δεν νοιάζεσαι, το ξέρω, μα κι η εξυπνάδα δεν έχει θέση. Κάπου στην επανάληψη θα αρχίσεις να φθίνεις. Δεν τ' αξίζεις τόσα κιλά σκέψεις. Έτσι μού λένε. Εμμονή, σε αποκαλούν. Οι άλλοι. Μια σχέση με κενά αέρος.

Αλλά είναι μια ώρα πρωϊνή που αυτή η πόλη βρίσκει την αθωότητα της και συ ο πιο γλυκός άντρας του κόσμου.
Αφροσύγνεφα οι σκέψεις, δεν γίνομαι έρμαιο.

Είμαι η αντίφαση, είσαι το άπιαστο.

"Cause looking for heaven,
found the devil in me.
Looking for heaven, found the devil in me.
Well what the hell I'm gonna let it happen to me.
Shake it out, shake it out, shake it out, shake it out, ooh whoa
Shake it out, shake it out, shake it out, shake it out, ooh whoa
And it's hard to dance with a devil on your back..."

1 σπόροι:

Ανώνυμος
at: Τρίτη, Ιανουαρίου 31, 2012 8:33:00 μ.μ. είπε...

επιτέλους :)

Η φωτογραφία μου
Επέλεξα επίτηδες την οδό Μαυροματαίων, για να ξορκίζω την έκφραση "μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε"... Γ.Ξανθούλης
"ο σουρεαλισμός αποδεικνύει ότι το υπερπραγματικό είναι η ίδια η ανυπότακτη πραγματικότητα απαλλαγμένη από το κοινότοπο."
Μαλβίνα Κάραλη
____________________

"Μασάω λαίμαργα το καιρό
κι όλο σε περιμένω"

Γιάννης Κοντός

στο ψάξιμο

"Νύχτωσε πάλι
Η μέρα που ήταν να 'ρθει σήμερα τι απέγινε;"

Γιάννης Αγγελάκας
____________________

"Έχω ζήσει τόση πολύ βουβαμάρα εδώ μέσα, που για μένα τα γράμματα παίζανε το ρόλο συζήτησης. Μετά κατάφερα να κουβεντιάζω ολομόναχη."
Ιωάννα Καρυστιάνη
"Κανείς να μη μάθει πώς ζήσαμε,
κανείς να μην ξέρει από πού ερχόμαστε και, προπαντός,
κανείς να μη μάθει ποτέ πώς πεθάναμε."

Γιώργος Χειμωνάς
____________________

"Είναι η περίληψη
των σιωπών μου που εκρήγνυται και φέγγω ολόκληρη
όταν λυπάμαι"

Στέλλα Βλαχογιάννη
____________________

"Η οικογένειά μας έπασχε
από μιαν ανίατη ασθένεια:τις αναμνήσεις"

Μάνος Ελευθερίου

όλο το σώμα μου συρτάρια

"Ζήσαμε πάντοτε αλλού και μόνον όταν κάποιος μας αγαπήσει
ερχόμαστε για λίγο."

Τάσος Λειβαδίτης
____________________

"πιάνομαι γερά από
τον τρόπο μου που έχω να σαρώνομαι"

Κική Δημουλά
____________________

"Κάθε φορά που σώζεται κάποιος συναντάει το παιδικό εαυτό του με τρύπες σ' ολόκληρο
το σώμα"

Χρήστος Βακαλόπουλος




followers