Content

Δευτέρα, Μαρτίου 05, 2007

"..guess I'll have another round.."

(...ή αλλιώς αυτόματη γραφή Νο 8)
Χρυσόψαρα και τα σεντόνια στην ταράτσα. Η άνοιξη που στροβιλίζεται Τσακάλωφ και Σίνας. Η Νομική πιτσιλισμένη με σπρέι και σύμβολα. Δαχτυλιές περαστικών. "Έπρεπε να σουν εδώ για να δω τί θα πεις". Μια ψαλιδισμένη λωρίδα μωβ ουρανού- χωράει τσίμα-τσίμα ανάμεσα στα κτήρια. Το μεράκι των παιδιών στην έκθεση. Μ' ένα μπλοκ, ένα πενάκι και η έμπνευση θεόσταλτη. Δεν τους αγχώνει η ασπρίλα του χαρτιού; Ο Charlie Brown που δεν μπορεί να πετάξει χαρταετό, μια κοκκινομάλλα που σφυροκοπά τη σκέψη του κι o Snoopy μένει ατάιστος. Τα καινούργια μετρό με την κυριαρχία του πλαστικού. Η μικρή που με ρώταγε αν είμαι υπέρ της θανατικής ποινής και γιατί. Έχω από καιρό πάψει τις αιτιολογίες. Δεν είναι τα γιατί που θα σε καθησυχάσουν. Ντεμί με βρίσκω. Τί είναι ζωή; "Πονάς και γίνεσαι σοφός", είσαι αυτό που ήσουν πάντα. Σκόρπια μισόλογα δηλαδή; "... you're nowhere to be found..." Ο Καζούλης χορεύει στο σπίτι που ανέτειλε ο ήλιος. Φίσκα ο Σταυρός του Νότου, μπούχτισα με τόσες πλάτες μπρος μου."..Well the room is crowded, there's people everywhere...". Κυριακή και το μπαλκόνι κάνει θόρυβο. Γλάστρες μετακινούνται, στριγγλίζουν στο αυτί μου, ο ύπνος προσβεβλημένος με μουντζώνει.

7 σπόροι:

Κολοκύθι says:
at: Δευτέρα, Μαρτίου 05, 2007 10:20:00 π.μ. είπε...

Yποθέτω το σαββατοκύριακο ήταν γεμάτο. Χωρίς αιτιολογήσεις, χωρίς μπλοκάκια και χωρίς πλαστικά. (μετρό ή μη) . Καλή βδομάδα παπαρούνα. :-)

s_k says:
at: Δευτέρα, Μαρτίου 05, 2007 6:50:00 μ.μ. είπε...

απο τα αγαπημενα αλμπουμ το closing time!
κυκλοφορησε τη χρονια που γεννηθηκα...

high-dry says:
at: Δευτέρα, Μαρτίου 05, 2007 7:08:00 μ.μ. είπε...

δεν ξερω αν φταιει η μουσικη υποκρουση που ειχα τωρα που το διαβαζα...παντως ητανε πανεμορφο...με αφησε με ενα ωραιο ξεγνοιαστο αισθημα....thanks

Άταντος ο Λυγξ says:
at: Τρίτη, Μαρτίου 06, 2007 2:22:00 π.μ. είπε...

Ο Σταυρός γεμάτος, και η Νομική μουτζουρωμένη, αλλά και αυτός ο ήλιος εκεί, κεφαλοτύρι. Να σε ταξιδεύει, θες δεν θες..

καλή βδομάδα

Unknown says:
at: Τρίτη, Μαρτίου 06, 2007 1:15:00 μ.μ. είπε...

με τέτοιο ήλιο τίποτα δεν με ρίχνει, εσένα;;;;) πώς ήταν ο Σταυρός πλην τις πλάτες;;;;;;)

Παπαρούνα says:
at: Τρίτη, Μαρτίου 06, 2007 2:59:00 μ.μ. είπε...

#κολοκυθάκι, καλή-γεμάτη μ' ευχάριστα-βδομάδα και σε σένα:)

#φαζυ, εμένα πάλι, τη χρονιά που γεννήθηκα κυκλοφόρησε το Rain Dogs..(αν ήμουν η Πολυάννα, αυτός θα ήταν άλλος ένας λόγος για να είμαι ευτυχισμένη)

#αλέξανδρε, ξέγνοιαστο αίσθημα; λολ!! Μάλλον έχω περάσει σε άλλο γαλαξία..(τ' ακούεις ρεαλίστρια; :Ρ)

#άταντε,"ο ήλιος σαν κεφαλοτύρι"...Μου αρέσει:)

#πνευματάκι του δρόμου, μέτρια προς ψόφια τα πράματα στο Σταυρό. Ο Πλιάτσικας βαρετός, ο Φάμελος είπε πολύ καλά κάποια ξένα κομματια, ο Καζούλης χόρεψε country, μια κοπέλα που ήταν μαζί τους τραγούδησε τρομερά Janis Joplin κι ένας μαυρούλης χιπχοπιστάς είπε καλά το Aint no sunshine. Ο δε χώρος άθλιος. Ο δε μπάρμαν κούκλος. :ρ

fish eye says:
at: Τετάρτη, Μαρτίου 07, 2007 5:44:00 μ.μ. είπε...

πολυ μου αρεσουν τα κειμενα σου αλλα ακομη περισσοτερο οι μουσικες σου επιλογες..παντα ετσι να ξυπνας..κατακοκκινη..

Η φωτογραφία μου
Επέλεξα επίτηδες την οδό Μαυροματαίων, για να ξορκίζω την έκφραση "μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε"... Γ.Ξανθούλης
"ο σουρεαλισμός αποδεικνύει ότι το υπερπραγματικό είναι η ίδια η ανυπότακτη πραγματικότητα απαλλαγμένη από το κοινότοπο."
Μαλβίνα Κάραλη
____________________

"Μασάω λαίμαργα το καιρό
κι όλο σε περιμένω"

Γιάννης Κοντός

στο ψάξιμο

"Νύχτωσε πάλι
Η μέρα που ήταν να 'ρθει σήμερα τι απέγινε;"

Γιάννης Αγγελάκας
____________________

"Έχω ζήσει τόση πολύ βουβαμάρα εδώ μέσα, που για μένα τα γράμματα παίζανε το ρόλο συζήτησης. Μετά κατάφερα να κουβεντιάζω ολομόναχη."
Ιωάννα Καρυστιάνη
"Κανείς να μη μάθει πώς ζήσαμε,
κανείς να μην ξέρει από πού ερχόμαστε και, προπαντός,
κανείς να μη μάθει ποτέ πώς πεθάναμε."

Γιώργος Χειμωνάς
____________________

"Είναι η περίληψη
των σιωπών μου που εκρήγνυται και φέγγω ολόκληρη
όταν λυπάμαι"

Στέλλα Βλαχογιάννη
____________________

"Η οικογένειά μας έπασχε
από μιαν ανίατη ασθένεια:τις αναμνήσεις"

Μάνος Ελευθερίου

όλο το σώμα μου συρτάρια

"Ζήσαμε πάντοτε αλλού και μόνον όταν κάποιος μας αγαπήσει
ερχόμαστε για λίγο."

Τάσος Λειβαδίτης
____________________

"πιάνομαι γερά από
τον τρόπο μου που έχω να σαρώνομαι"

Κική Δημουλά
____________________

"Κάθε φορά που σώζεται κάποιος συναντάει το παιδικό εαυτό του με τρύπες σ' ολόκληρο
το σώμα"

Χρήστος Βακαλόπουλος




followers