Content

Κυριακή, Νοεμβρίου 27, 2005

"and I ride and I ride"

Το χειρότερο που μπορείς να κάνεις στον εαυτό σου είναι ν' ανοίγεις τα ματάκια σου το πρωί με ένα αίσθημα ματαιότητας στις κόγχες. Αδικείς όλο το κόσμο που ξανοίγεται μπρος στα πόδια σου κι άλλη μια μέρα κρεμάται επί ξύλου.
"...το χιόνι του Δεκέμβρη απόγεμα να πέφτει..."
(Πάρτο για ευχή μιας και κάπου εδώ τελειώνω.)
______
Θα περνώ αργά με ήσυχα βήματα
πλάι στα βαριά περήφανα κύματα
στο λιμάνι
Κι όταν με κοιτά ο κόσμος κατάματα
τι με πιάνει
έτσι ξαφνικά θα μου 'ρχονται κλάματα

Μια ζωή δυνατή
μια ζωή κουράστηκα
και θέλω ν' ανασάνω
να ξεσκάσω λιγο
Μια ζωή αντοχή
κάνω πια τσιγάρο και θα φύγω

Δε με παίρνει
του Θεού κι εγώ ψυχούλα σαν όλους σας
στριμωγμένη με δουλειές, πληγές
αγάπες σαν όλους σας.
Κι όταν με κοιτά ο κόσμος κατάματα
τι με πιάνει
έτσι ξαφνικά θα μου 'ρχονται κλάματα.
(Μυρτώ Κοντοβά)
Η φωτογραφία μου
Επέλεξα επίτηδες την οδό Μαυροματαίων, για να ξορκίζω την έκφραση "μαύρα μάτια κάναμε να σε δούμε"... Γ.Ξανθούλης
"ο σουρεαλισμός αποδεικνύει ότι το υπερπραγματικό είναι η ίδια η ανυπότακτη πραγματικότητα απαλλαγμένη από το κοινότοπο."
Μαλβίνα Κάραλη
____________________

"Μασάω λαίμαργα το καιρό
κι όλο σε περιμένω"

Γιάννης Κοντός

στο ψάξιμο

"Νύχτωσε πάλι
Η μέρα που ήταν να 'ρθει σήμερα τι απέγινε;"

Γιάννης Αγγελάκας
____________________

"Έχω ζήσει τόση πολύ βουβαμάρα εδώ μέσα, που για μένα τα γράμματα παίζανε το ρόλο συζήτησης. Μετά κατάφερα να κουβεντιάζω ολομόναχη."
Ιωάννα Καρυστιάνη
"Κανείς να μη μάθει πώς ζήσαμε,
κανείς να μην ξέρει από πού ερχόμαστε και, προπαντός,
κανείς να μη μάθει ποτέ πώς πεθάναμε."

Γιώργος Χειμωνάς
____________________

"Είναι η περίληψη
των σιωπών μου που εκρήγνυται και φέγγω ολόκληρη
όταν λυπάμαι"

Στέλλα Βλαχογιάννη
____________________

"Η οικογένειά μας έπασχε
από μιαν ανίατη ασθένεια:τις αναμνήσεις"

Μάνος Ελευθερίου

όλο το σώμα μου συρτάρια

"Ζήσαμε πάντοτε αλλού και μόνον όταν κάποιος μας αγαπήσει
ερχόμαστε για λίγο."

Τάσος Λειβαδίτης
____________________

"πιάνομαι γερά από
τον τρόπο μου που έχω να σαρώνομαι"

Κική Δημουλά
____________________

"Κάθε φορά που σώζεται κάποιος συναντάει το παιδικό εαυτό του με τρύπες σ' ολόκληρο
το σώμα"

Χρήστος Βακαλόπουλος




followers